دوربین امنیتی مداربسته مناسب اماکن ساختمانها شهرک پارکینگ

دوربین امنیتی شهرک آپارتمان اماکن

راهنما 09100049363

یکی از موضوعات و مقولات دارای اهمیت در این عصر حاضر امنیت اماکن گوناگون برای مالکین و مدیران آن می باشد . همینطور ابزار دوربین برای برقراری این امنیت بسیار مفید بوده و با استقبال بسیار بالای مردم روبرو شده است . البته قطعا کسانی که نیت سودجویی دارند از وجود اینگونه تجهیزات و ابزارالات بازدارنده ، خوشحال نمی شوند .

در این قسمت از سایت با انواع مقالات و دوربین های امنیتی آشنا خواهید شد و در زیر این مطلب میتوانید از اطلاعات کامل تری بهره مند شوید اما راه بسیار ساده تر آن است که با شماره تلفن راهنما که در بالای همین مطلب نوشته شده ، تماس گرفته و از مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره و خوش برخورد ما بهره ببرید .

 

دوربین های امنیتی از مدل های گوناگون و منحصر به فردی بهره میبرند . برای مثال بسیاری از آنها سیستم تشخیص هوشمند چهره را دارا هستند که تعداد بسیار زیاد چهره ها را در فاصله های گوناگون تا 10 متر شناسایی مینماید . همچنین قابلیت های منحصر بفردی را برخی از دستگاه ها دارند مانند الصاق نام به یک چهره و اطلاع فوری توسط پیامک به مدیر مجموعه بابت دیده شدن آن شخصیت در یکی از دوربین ها که بسیار برای امنیت اماکن میتواند بازدارنده باشد .

از امکانات خاص دیگری که دوربین های امنیتی به صورت ویژه دارند دوربین مخفی امنیتی است که میتواند در صورتی که مجوزهای لازم را از مراجع مرتبط اخذ نموده اید ، از آنها بهره مند شوید . دوربین هایی بسیار ریز و باریک که در هر کجا که دید نداشته باشد نصب نمائید . این دوربین ها به دلیل اتصال به شبکه میتواند بصورت نامحدود اطلاعات را ارسال و ذخیره نمایند ، کابری های متفاوت را با ما تجربه کنید کنترل ترافیک ، مراقب نامحسوس پارگینگ و باغات ..

برخی مشتریان ما با داشتن شرایط ویژه امنیتی و احتمال بسیار بالای سرقت و حتی خطرات جانی مرتبط به شغلشان ، از مراجع مرتبط مجوز های لازم را دریافت مینمایند تا در گاوصندوق هایشان از این دوربین های بسیار کوچک و مخفی استفاده کنند ، در صورت دستبرد به گاوصندق اشخاص مجرم بدلیل ذخیره شدن عنبیه چشمشان ، قابل ردیابی و شناسایی هستند .

 

یکی دیگر از امکانات دوربین امنیتی شناسایی اشخاص از طریق مغز چشم یعنی عنبیه چشم میباشد . در تکنولوژی امروزی متخصصین و مهندسان متوجه شدند که عنبیه چشم همانند اثر انگشت برای هر فرد منحصر به خودش میباشد و همانند آن یافت نمیشود . لذا میتوان جهت ثبت و تشخیص اشخاص از آن بهره برد . برای ورودی اماکن مخصوصا حضور و غیاب پرسنل بسیار کاربردیست و دیگر نیازی نیست هر کاربر روبروی دستگاه مخصوص بایستد ، همینکه از درهای ورودی به محل کار خود وارد یا خارج شود ، به صورت اتوماتیک ثبت می گردد .

حتی بسیاری از شرکت ها و ارگان های بزرگ به تیم ما درخواست داده تا برای تمامی ورودی اتاق ها و سالنها از این نوع دوربین کار شود که به صورت دقیق تمامی رفت و آمدها در هر گوشه سازمان به روز و ساعت و ثانیه ثبت گردد . برای مشاوره بیشتر و اطلاع از تمامی امکانات این نوع دوربین های امنیتی کافیست با شماره تلفن راهنما تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنید .

   

امنیت اینترت دوربین مداربسته محافظتی

نحوه اطمینان از لو نرفتن تصاویر و امنیت دوربین مداربسته در بستر اینترنت و اپلیکیشن موبایل ، چگونه میشود که تضمین کرد کسی برای جاسوسی نمیتواند به دستگاه DVR یا NVR وارد شود و یا هکرها بتوانند تصاویر را به سرقت ببرند ؟ .. یکی از نگرانی های مدیران مجموعه های بزرگ لو رفتن اطلاعات دوربین های مدار بسته است ...ادامه مطلب

. در حال حاضر مسئله انتقال اطلاعات بر بستر اینترنت و استفاده در هر کجای دنیا توسط مدیر مجموعه ، تبلیغات بسیار زیادی برایش انجام می شود . چرا که از امکانات بسیار پرکاربرد برای همه مجموعه های کوچک تا بزرگ به حساب می آید . شما ممکن است به عنوان مدیر و صاحب یک مجموعه میخواهید در زمان های مسافرت یا هر نوع غیبتی مجموعه خود را نگاه کنید ، استفاده از تجهیزات بدون سیم ، وایرلس و حتی اینترنت آی پی . حال اگر کسی که آن را نصب می کند و یا دستگاه ضبط را به شما می فروشد ، از طریقی دسترسی به تصاویر دستگاه شما داشته باشد ، چه می شود ؟ ساده ترین کار این است که می داند چه زمانی به محل کار یا منزل شما دستبرد بزند . یا اینکه چه زمانی گاوصندوق قفل نشده است و سایر مسائل . این نکات هنوز در ایران مشکل ساز نشده است اما احتمالا در آینده ای نزدیک یکی از مشکلات جدی یاد می شود .   برای جلوگیری از اتفاقات جاسوسانه چه باید کرد ؟ مهندسین این مجموعه پس از سالها انجام فرایند های نصب و امنیت دوربین مداربسته توانسته اند راهکاری صحیح برای حفاظت از اطلاعات دوربین های مجموعه بیابند و برای مشتریان خود اجرایی کنند . یکی از نکاتی که قبل از ارائه راهکار باید برایتان شفاف سازی کنم این است که ما دو نوع دستگاه برای انتقال اطلاعات بر بستر اینترنت داریم ، اولین گزینه دستگاه دی وی آر DVR و دومین گزینه دستگاه ان وی آر NVR است . لذا شما بدانید که تفاوت دستگاه ان وی آر و دی وی آر بر این است که NVR بر پایه آی پی IP استاتیک یا ثابت فعالیت می نماید ولی دی وی آر برپایه آی پی داینامیک ، هر کدام این دستگاه ها از فواید خاص خود بهره میبرند . برای مجموعه های بزرگ با تعداد دوربین بالا تر از 10 عدد بهتر است از سیستم ان وی آر بر پایه آی پی ثابت استفاده شود و برای مجموعه های کوچک از دستگاه دی وی آر بر پایه سیستم با آی پی متغیر یا داینامیک بهره ببرند . اما راهکار اینجاست که شما برای مراکز بزرگ که از دستگاه NVR استفاده می کنید حتما باید مهندس شبکه را استخدام کنید تا به صورت هفتگی یا روزانه به حفاظت از امنیت شبکه اینترنت دوربین هایتان بپردازد . اطمینان از صحت اطلاعاتی این فرد توسط حساسیت شما در انتخاب این مسئول می باشد . اما برای دوربین های کم دیگر نیاز به نگرانی نیست چرا که امکان هک شدن توسط شخص سوم به دلیل نبود آی پی ثابت وجود ندارد .   کارشناسان ما پس از عقد قرارداد فقط از طریق موبایل و کامپیوتر شما به این دستگاه بواسطه اینترنت وصل شده و رمز ورود را برعهده خود شما می گذارند تا انتخاب کنید و آموزش میدهند که بتوانید هر هفته آن را به راحتی تغییر دهید . سپس از منوی دستگاه به شما آموزش میدهند که بتوانید شماره سریال سیستم های متصل به دستگاه را ببینید و حتی گزارش شبانه روزی اتصال را بررسی کنید . لذا شما دیگر متوجه میشوید که شخصی توانسته است به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند یا خیر . مهمترین نکته این است که خودتان در حفظ رمز ورود به سیستم  و امنیت دوربین مداربسته کوشا باشید و حتی به نزدیکترین و مورد اطمینان ترین افراد هم این اطلاعات را ندهید . رمز و امنیت دوربین مداربسته در بستر اینترنت از رمز گاوصندوق شما بسیار بسیار مهم تر است .    

حسگر حرکتی دوربین حفاظتی امنیتی

موشن دتکشن یا حسگر حرکت در بسیاری از مشاغل امنیتی مثل حفاظت از صندوق بانک که مرتب کسی در رفت و آمد نیست و پارکینگ هایی که ممکن است ساعت ها هیچ ماشین و شخصی در آن حرکت نکند ، موزه هایی که از یک اثر مهم در محل ویژه ای حفاظت می شود .. موشن دیتکشن یا حسگر حرکت ...ادامه مطلب

در بسیاری از مشاغل امنیتی مثل حفاظت از صندوق بانک که مرتب کسی در رفت و آمد نیست و پارکینگ هایی که ممکن است ساعت ها هیچ ماشین و شخصی در آن حرکت نکند ، موزه هایی که از یک اثر مهم در محل ویژه ای حفاظت می شود .. موشن دیتکشن

تشخیص چهره دوربین مداربسته هوش مصنوعی

کابرد تشخیص چهره دوربین مدار بسته ، رفع نارسایی دوربین های هوشمند با Deep learning ، امنیت بیشتر برای طلا فروشی ها ، برخی فروشگاه ها ، عابر بانک ، بانک ، تشیص عابر پیاده ، آرم تجاری وسایل نقلیه و تشخیص رفتار های اجتماعی و غیره .. از آنجا که علم روز به روز پیشرفت می کند انسان ها بیشتر ...ادامه مطلب

به نیازهایشان پی می برند و به دنبال ابزارهایی پیشرفته تر هستند . از این رو دوربین ها ی مدار بسته از وقتی وارد بازار شد و مورد استفاده افراد مختلف قرار گرفت ، نیاز امنیتی را برطرف کرد . مردم جای خالی بسیاری از امکانات را احساس کردند و نیاز آنها به امکانات بیشتر افزایش یافت این عاملی بود تا متخصصان و مهندسان دوربین مدار بسته به فکر طراحی های به روز تر باشند . از جمله مشکلات دوربین های مدار بسته ظرفیت کم ضبط ویدئو یا تشخیص چهره بود که رفع مشکل ظرفیت کم ضبط تصاویر را در مقالات ما بخوانید و اما تشخیص چهره که در ادامه شرح می دهم . برای استعلام قیمت روز انواع دوربین های مداربسته از جمله برند های گوناگون دوربین تشخیص هوشمند چهره ، میتوانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید .   رفع نارسایی دوربین های هوشمند با Deep learning دوربین های مدار بسته با این که مدت بسیاری در بازارهای ما است اما نارسایی هایی از جمله تجزیه و تحلیل داده ها ، دقت پایین الگوریتم و تاثیر گذار بودن میزان نور ، زاویه دید ، مکان نصب دوربین در قابلیت تشخیص چهره بوده که کارهای پردازشی و محاسباتی مربوط به دقت الگوریتم است که پیش از رونمایی deep learn تصاویر به وضوح قابل درک نبود و از بین می رفت . اما شرکتی به نام هایک ویژن با پی گیری های بسیار توانست این مشکلات را برطرف کند و با افزایش دقت در الگوریتم ها حساسیت به نور ، موقعیت دوربین و زاویه دید را از بین ببرد . تشخیص هویت چهره دوربین های مدار بسته که یک فرایند پیچیده ای است در دو فرایند برطرف کرده . سوژه ها را ارزیابی کرده و اطلاعات لازم از آن را بدست می آورد اطلاعات بدست آمده را دسته بندی می کند   کابرد تشخیص چهره دوربین مدار بسته : ممکن است برایتان پیش آمده است که از طرف راهنمایی رانندگی عکس شما در حال رانندگی برایتان ارسال شده باشد . دوربین ها یا دستگاه هایی که برای اعلام حظور در محل کار دارای دوربین تشخیص شکل چهره می باشد . یا دوربین های مدار بسته دیگر در مکانهای مختلف که نیاز به امنیت بیشتر دارند مانند طلا فروشی ها ، برخی فروشگاه ها و عابر بانک و بانک ، تشیص عابر پیاده ، آرم تجاری وسایل نقلیه ، ویژگی های غیر طبیعی صورت ، ویژگی های بدن انسان ، تشخیص وسایل نقلیه مانند ماشین از موتور و دوچرخه ، تجزیه تحلیل رفتاری جمعیت ، ردیابی چند هدف و ... در کسب و کار های مختلف و بسیاری از ماموریت های پلیس از دوربین تشخیص چهره استفاده می شود . این ویژگی دوربین های مدار بسته امنیت را چند برابر و به سرعت رسیدگی در بروز مشکل کمک شایانی کرده است .