چه ویژگی دوربین مداربسته ای مناسب طلا فروشی است ؟

طلا فروشی دوربین مداربسته مناسب

راهنما 09100049363

امنیت طلافروشی ها به خصوص مراکز بزرگ خرید که بیشتر فروشگاه های طلا و جواهر هستند دارای اهمیت بالایی است . من افرادی را دیده ام که به دلیل سرقت از فروشگاهشان ورشکست شده اند و در نهایت سر از اتفاقات بسیار تکان دهنده ای مانند اعتیاد در آورده اند . برخی مطلقا به دیجیتال نمودن و هوشمند سازی محل کسبشان اعتقادی ندارند که پیش تر به آنان توصیه می کنم این مقاله را جدی بگیرند .

بسیاری از فروشگاه های طلا و جواهر در سطح ایران با وجود داشتن سیستم دوربین مداربسته اما متاسفانه بازهم کسانی هستند که به صورت علنی و یا حتی یواشکی دست در جلوی چشم صاحب مغازه توری دست به سرقت میزنند که هیچ کس متوجه نمیشود . مشکل از اینجا شروع می شود که به دلیل تنبلی در بررسی روزانه فیلم های ضبط شده متوجه این سرقت های قایمکی نمی شوند و سر ماه با کمبود اجناس روبرو شده و تازه به فکر چک کردن دوربین ها می افتند ، ضبط دیجیتال تصاویر ، ارسال سیگنال و مخابره بر روی گوشی همراه ..

 

اطلاع از راهکارهای ساده برای طلا فروشان در این صفحه

حالا دیگر احتمال یافتن دزد و حتی پس از یافتن شخص ، طلا چندین دست چرخیده است . لذا برای این معضلات به تازگی راهکار های بسیار کاربردی و مفیدی یافته ایم . یکی از این راهکار های این است که نسبت به فضای فروشگاهتان هر دو متر طول یک ال سی دی 21 اینچ روی دیوار نصب کنید و همچنین زیر هر میز ویترین یک ال سی دی قرار دهید . حتی داخل ویترین اصلی مغازه نیز بگذارید تا تمامی مردم در حین رد شدن از جلوی فروشگاه آن را ببینند .

به این صورت دزد هایی که غیر علنی میخواهند به دزدی بپردازند بسیار ترسیده و از این عمل خودداری می نمایند چرا که تعداد زیادی از مردم در حال تماشای مغازه و محصولات آن هستند و احتمال دیدن دزدی در تلویزیون نزدیک خود هستند . همچنین راهکار دیگر این است که طعمه قرار دهید ، یعنی جاهایی از میز فروشنده که دست مشتری به راحتی میرسد و میتواند جنسی را بدزدد ، کافیست طلای زیبای بدل بگذارید تا در صورتی که دزدی دست به سرقت زد چیز گرانبهایی نبرده باشد .

 

برخی دوربین های تخصصی برای فروشگاه های طلا و جواهر طراحی و ساخته شده اند که در زوایای مختلف درب ورودی و خروجی فروشگاه گذاشته می شود . این دوربین ها وظیفه شان فیلمبرداری نیست بلکه فقط عکس میگیرند ، به صورت تخصصی با لنز بسیار حرفه ای زوم کرده و از چهره افرادی که وارد یا خارج میشوند عکس گرفته و تاریخ و ساعت آن را ذخیره می کنند ، همچنین برای زوایای نصب این دوربین ها و نحوه نورپردازی جهت بالا بودن کیفیت عکس با ما تماس بگیرید .

برخی مدل های جدید دوربین مداربسته نیز به همراه پردازنده ای قوی ارائه می شوند که به صورت کاملا هوشمند حرکات دزدی را تشخیص داده و آن را برای صاحب فروشگاه با آلارم بازپخش مینماید . شما میتوانید حساسیت این تشخیص را در 10 عدد تنظیم نموده تا از حرکات اضافی که باعث ایجاد آلارم بیهوده می شود جلوگیری شود . هر حرکت مشکوک توسط این دوربین شناسایی شده و اعلام سرقت مینماید . اطلاعات بیشتر در زیر این مطلب ارائه می گردد .

 

برای مشاوره رایگان در محل ( شهر تهران و حومه ، لواسانات و کرج ) همچنین سایر شهرستان ها با تهیه بلیط هواپیما ، جهت ارائه نقشه تخصصی جایگذاری دوربین های مداربسته و مشخص نمودن جهت آنها برای پوشش سراسری امکان مورد نظر شما و در نهایت ارائه پیش فاکتور با قیمت روز ، کافیست با شماره تماس راهنما در بالای همین صفحه ارتباط برقرار نمایید .

   

براي اكنون مطلبي يافت نشد