انتخاب صحیح و کاربرد تجهیزات دوربین مدار بسته

کاربرد دوربین مداربسته چگونه انتخاب کنیم

راهنما 09100049363

دستگاه دی وی آر DVR :

دستگاه دیوار دستگاهی است که برای ضبط تصاویر و صدا در دوربین های آنالوگ کاربرد دارد . ئستگاه دی وی آر یکی از تجهیزات اصلی دوربین های مداربسته آنالوگ آست که تصاویر آنالوگ توسط این دستگاه ضبط می شود . این دستگاه به مرور پیشرفت هایی داشته و اکنون می تواند تصاویر را از طریق هارد دیسکی که بر روی دستگاه نصب کرده اید ضبط کند ، همچنین با انتخاب صحیح میتوانید تصاویر چند دوربین را به طور همزمان در یک صفحه نمایش ببینید و قبلیت بخش دوباره ویدئو ها با این دستگاه وجود دارد و هر طور که بخواهید می توانید تنظیمات ضبط آن را تغییر دهید ودر موارد حساس می توانید جرکت تصاویر در فیلم را آرام کنید و فیلم را تحلیل کنید .

دستگاه ان وی آر NVR :

این دستگاه مانند دی وی ار است با این تفاوت که برای دوربین هایی با سیگنال های IP می باشد . دوربین های مدار بسته دیجیتال از دو طریق سوییچ شبکه ی روتر و یا ستگاه های NVR به هم متصل می شوند . در صورتی که قصد تجهیز ساختمان خود به کاربرد تجهیزات دوربین های مداربسته و یا سیستم دزدگیر و اعلام حریق دارید ، کافیست با شماره تلفن راهنما تماس حاصل نمائید .

 

کابل BNC :

نام فیش BNC از نام مخترع آن گرفته شده که رایج ترین کاربرد آن برای مدار بسته آنالوگ است .در واقع یک کابل رابط برای اتصال کواسیکال به دستگاه های مختلف می باشد . به طور واضح تر از این فیش برای اتصال کابل RG59 به دوربین ها و دستگاه DVR استفاده می کنند . لطفا جهت دریافت راهنمایی از متخصصین این رشته با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید .

کابل شبکه IP :

این کابل بسیار مهم و تاثیر گذار در فیلم های ضبط شده در دوربین های مداربسته با سیگنال IP دارد . در واقع این کابل است که باعث می شود نویزها گرفته و تصویر و صدا با وضوح کامل انتقال داده شوند . کابل IP کابلی است که تجهیزات مختلف در شبکه های کامپیوتری را به هم متصل می کند . این مجموعه منحصرا در زمینه امنیت و کنترل اماکن فعالیت دارد که میتوانید از طریق تلفن راهنما دریافت مشاوره رایگان داشته باشید .

 

هارد مخصوص ذخیره تصاویر :

همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته به ضبط ویدئو در 24 ساعت در کل روز و هفته و و ماها نیاز دارد که یک هارد معمولی کامپیوتری از پس آن بر نمی آید و برای این کار مناسب نیست به همین منظور باید از هاردهای مخصوص به ذخیره تصاویر دوربین های مداربسته استفاده کنید . دقت کنید اتخاب هارد یکی از مهم ترین بخش های دوربین های مدار بسته متناسب با نیاز شما است که برای این منظور به مشورت با کارشناسان این کار نیازمندید .

لنز دوربین های مدار بسته :

برخی از دوربین ها قابلیت تعویض لنز دارند و کسانی که از این نوع دوربین ها استفاده می کنند انتخاب لنز متناسب با نیازشان بسیار مهم است . این لنز ها از چند عدسی تشکیل شده اند که نور را به شکل تصویر روی سنسور متمرکز می کند که میزان وضوح و زوم این لنزها تفاوت بین آنها را ایجاد می کند . با ما تماس بگیرید تا کارشناسان با روحیه خوب پاسخگوی شما باشند .