دستگاه ضبط دیجیتال ویدئو دوربین مداربسته معرفی و قیمت مدلها

ضبط دیجیتال ویدئو دوربین مداربسته

راهنما 09100049363

در اینجا مشخصات کامل انواع دستگاه ضبط دیجیتال را می گویم تا بتوانید متناسب با نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید و در هزینه و وقت صرفه جویی کنید . برای استعلام قیمت میتوانید با شماره تلفن ما در بالای همین صفحه ارتباط برقرار نموده و درخواست راهنمایی کنید . پروژه های کوچک تا بزرگ در این مجموعه نسبت به نیاز و بودجه ارزیابی و انجام می گردد .

 

انواع دستگاه ضبط دیجیتال ویدئو داریم

  • نمی توان گفت کدام بهتر است بلکه با توجه به نیاز می تواند هر کدام مناسب و به صرفه باشد .

    • دستگاه ضبط دیجیتال ویدئو DVR مستقل به همراه هارد
    • دستگاه ضبط دیجیتال ویدئو DVR مبتنی بر PC
    • دستگاه پیشرفته NVR مبتنی بر IP به همراه سوییچ
 

مشخصات دستگاه ضبط‌ دیجیتال مستقل :

دستگاه ضبط دیجیتال مستقل دستگاه هایی هستند که خود برنامه ای مستقل دارند و با سیتم عامل های اختصاصی یونیکس ، لینوکس و ... کار می کنند . کار کردن با این دستگاه آسان است و برای مکان هایی که دوربین کمتری دارند مورد استفاد بسیار با صرفه است . با این دستگاه می توان 4 ، 8 و 16 کانال ویدئو را از طریق نرم افزار مدیریت مرکزی CMS مشاهده و کنترل کرد و با PTZ می توان ویدئو های ضبط شده را به تکرار تماشا کرد . حرکات را تشخیص داد . دستگاه های DVR با نام تجاری VONNIC دارای نرم افزار کنترل از راه دور می باشند که بعضی از آنها این امکان را ندارند .

این نوع DVR ها صدا و تصویر را با کیفیت بالا 720 در 480 ضبط می کنند ، کارکردن با آنها آسان بوده و قابلیت های زیادی دارند ، خیلی کم پیش می آید که نیاز به تعمیر داشته باشد و بسیار با دوام هستند . به سادگی می توان شبکه ها را یکپارچه کرد و هزینه این دستگاه کم است . تنها محدودیت آنها در ظرفیت ذخیره سازی است که قابلیت ارتقاء ذخیره در آنها به نسبت کمتر است که آن هم به دلیل کانال های کمتر نسب به دستگاه مبتنی بر PC است .

 

مشخصات DVR های مبتنی بر PC :

این نوع دستگاه همانطور که از اسمش پیدا است کامپیوتر مبتنی بر ویندوز است . این نوع DVR علاوه بر 4 ، 8 ، 12 و 16 کانال ، 32 کانال هم ساپورت می کند و به همین میزان ، انعطاف در طرفیت ذخیره سازی اطلاعات در آن بیشتر می باشد و مکان ها و مشاغلی که به دوربین های بیشتر نیاز دارد به امکانات و قابلیت های بیشتری نیز نیاز دارند که DVR مبنی بر PC با توجه به نیاز از امکانات بیشتری برخوردار می باشد .

در نتیجه نسبت به DVR های مستقل گران تر می باشند . کیفیت این نوع DVR مانند DVR مستقل 720 در 480 می باشد و یکپارپه سازی اطلاعات آسان و انعطاف پذیری به روز رسانی دارد . تنها محدودیت این نوع DVR ها آسیب پذیریشان در برابر ویرووس ها است و امکان قفل شدن نرم افزار در آن وجود دارد که اگر مهندس کامپیوتر باشید و یا کمی از علم کامپیوتر بدانید این محدودیت نیز برای شما وجود نخواهد داشت ، همچنین برای سایر موارد درب اتوماتیک ، بازدید از محل جهت تعیین نقاط بهینه دوربین و .. میتوانید بسادگی از طریق تلفن سایت با ما تماس حاصل نمایید .

 

دستگاه پیشرفته NVR مبتنی بر IP

این نوع دستگاه ها از مدل های بالا پیشرفته تر و بالطبع گران قیمت است و از 4 الی 64 کانال موجود می باشد . لذا شما با استفاده از دستگاه های بین راهی سوییچ Switch میتوانید صد ها دوربین را به آن متصل نموده ، چرا که یکی از بهترین مزایای این نوع دستگاه ها انتقال تصاویر ، دیتا و برق مورد نیاز دوربین مداربسته در یک کابل لن دارای POE می باشد و حتی سیستم های بیسیم مداربسته با استفاده از تکنولوژی وای فای میتواند متصل شود .

 

لطفا جهت اطلاعات بیشتر تجهیزات دوربین مداربسته بیسیم دیجیتال و حتی آنالوگ با ارتباط تلفنی امکان مشاوره رایگان با کارشناسان خبره را دارید . یکی از مهمترین نکات این است که بسیاری از مدیران و مالکان امکان مسکونی ، اداری و تجاری به ما تماس گرفتند و درخواست نوع خاصی از امنیت را داشتند که در نهایت با بازدید حضوری متوجه شدیم نیازشان با تکنولوژی های بروز بسیار ارزان تر براورده می شود .

   

کاربرد دوربین مداربسته چگونه انتخاب کنیم

کاربرد دوربین مداربسته چگونه انتخاب صحیح داشته باشیم.. لوازم و تجهیزات برای امنیت دوربین های مداربسته شامل لنز دوربین مدار بسته ، هارد مخصوص ذخیره تصاویر ، کابل شبکه IP ، کابل BNC  ، دستگاه ان وی آر NVR ، دستگاه دی وی آر DVR . .. دستگاه دی وی آر DVR : دستگاه دیوار دستگاهی است که برای ضبط تصاویر و صدا در دوربین های ...ادامه مطلب

های آنالوگ کاربرد دارد . ئستگاه دی وی آر یکی از تجهیزات اصلی دوربین های مداربسته آنالوگ آست که تصاویر آنالوگ توسط این دستگاه ضبط می شود . این دستگاه به مرور پیشرفت هایی داشته و اکنون می تواند تصاویر را از طریق هارد دیسکی که بر روی دستگاه نصب کرده اید ضبط کند ، همچنین با انتخاب صحیح میتوانید تصاویر چند دوربین را به طور همزمان در یک صفحه نمایش ببینید و قبلیت بخش دوباره ویدئو ها با این دستگاه وجود دارد و هر طور که بخواهید می توانید تنظیمات ضبط آن را تغییر دهید ودر موارد حساس می توانید جرکت تصاویر در فیلم را آرام کنید و فیلم را تحلیل کنید . دستگاه ان وی آر NVR : این دستگاه مانند دی وی ار است با این تفاوت که برای دوربین هایی با سیگنال های IP می باشد . دوربین های مدار بسته دیجیتال از دو طریق سوییچ شبکه ی روتر و یا ستگاه های NVR به هم متصل می شوند . در صورتی که قصد تجهیز ساختمان خود به کاربرد تجهیزات دوربین های مداربسته و یا سیستم دزدگیر و اعلام حریق دارید ، کافیست با شماره تلفن راهنما تماس حاصل نمائید .   کابل BNC : نام فیش BNC از نام مخترع آن گرفته شده که رایج ترین کاربرد آن برای مدار بسته آنالوگ است .در واقع یک کابل رابط برای اتصال کواسیکال به دستگاه های مختلف می باشد . به طور واضح تر از این فیش برای اتصال کابل RG59 به دوربین ها و دستگاه DVR استفاده می کنند . لطفا جهت دریافت راهنمایی از متخصصین این رشته با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید . کابل شبکه IP : این کابل بسیار مهم و تاثیر گذار در فیلم های ضبط شده در دوربین های مداربسته با سیگنال IP دارد . در واقع این کابل است که باعث می شود نویزها گرفته و تصویر و صدا با وضوح کامل انتقال داده شوند . کابل IP کابلی است که تجهیزات مختلف در شبکه های کامپیوتری را به هم متصل می کند . این مجموعه منحصرا در زمینه امنیت و کنترل اماکن فعالیت دارد که میتوانید از طریق تلفن راهنما دریافت مشاوره رایگان داشته باشید .   هارد مخصوص ذخیره تصاویر : همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته به ضبط ویدئو در 24 ساعت در کل روز و هفته و و ماها نیاز دارد که یک هارد معمولی کامپیوتری از پس آن بر نمی آید و برای این کار مناسب نیست به همین منظور باید از هاردهای مخصوص به ذخیره تصاویر دوربین های مداربسته استفاده کنید . دقت کنید اتخاب هارد یکی از مهم ترین بخش های دوربین های مدار بسته متناسب با نیاز شما است که برای این منظور به مشورت با کارشناسان این کار نیازمندید . لنز دوربین های مدار بسته : برخی از دوربین ها قابلیت تعویض لنز دارند و کسانی که از این نوع دوربین ها استفاده می کنند انتخاب لنز متناسب با نیازشان بسیار مهم است . این لنز ها از چند عدسی تشکیل شده اند که نور را به شکل تصویر روی سنسور متمرکز می کند که میزان وضوح و زوم این لنزها تفاوت بین آنها را ایجاد می کند . با ما تماس بگیرید تا کارشناسان با روحیه خوب پاسخگوی شما باشند .    

قابلیت ذوم ضد انعکاسی دوربین DVR

DVR دوربین های مدار بسته قابلیت ذوم لنز پیشرفته ضد انعکاسی .. Acusene با قابلیت پیشرفته .. تکمیل سیستم امنیتی با دوربین های colorVu .. dvr های Ecosense و دوربین های مدار بسته ColorVu .. در مقالات قبل از دوربین های هوشمند تشخیص چهره توضیح داده ایم اما برای یک سیستم امنیتی تنها دوربین نیست که اهمیت بالایی دارد بلکه ...ادامه مطلب

بالایی دارد بلکه دستگاه dvr نیز بخش مهم دیگر سیستم های امنیتی در دربین های مدار بسته می باشند . دوربین های مداربسته بدون دستگاه dvr هیچ معنایی ندارد . اگر امنیت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و یک بار برای همیشه امنیت را در محل کار و زندگیتان می خواهید وارد کنید پس دستگاه dvr های Acusene و دوربین های مدار بسته ColorVu تمام نیاز های شما را برطرف می کند ،  ضبط تصویر دوربین ، نقشه و پلان برای نقاط مختلف را تنها با یک مشاوره ساده از ما بخواهید ..   dvr های Ecosense و دوربین های مدار بسته ColorVu : تکنولوژی  Ecosense بسیار پیچیده تر و عمیق تر از الگوریتم های سظحی دستگاه های قدیمی است این پیچیدگی بی دلیل نیست تکنولوژی Ecosense قابلیت های مهم و با ارزشی دارد که طرفداران زیادی دارد . این تکنولوژی بر اساس نیاز کسانی که از دوربین های مدار بسته استفاده می کردند ایجاد شد . لطفا با تلفن راهنمای سایت ارتباط گرفته و درخواست مشاوره نمایید .   DVR ها Acusene با قابلیت های پیشرفته : از مشکلاتی که دستگاه های dvr قدیمی داشت عدم تشخیص و تفکیک سوژه های مختلف ویدئو بود . اصولا وقتی دوربین های امنیتی را نظارت می کنیم و عوامل مهم مثل حرکت ماشین ها و انسان ها توجه می کنیم و ورود و خروج غیر مجاز آنها نیازمند آلارمی بود که ناظر و نیرو ها را از خطر با خبر کند اما به دلیل عدم تشخیص آلارم ها اشتباه به صدا در می آمد و این ناظران را بسیار کلافه می کرد . اما DVR های Acusene با تکنولوژی جدید این مساله را برطرف کرده اند . این DVR ها مشخصات ظاری ، وسایل نقلیه را از میان منبعی از سوژه های مختلف تشخیص می دهد و می تواند آلارم های کاذب را به راحتی فیلتر و حذف کند . برای استعلام قیمت انواع دستگاه های فوق به همراه دوربین های گوناگون مداربسته ، کافی است تا با شماره تلفن راهنمای سایت تماس بگیرید .   قابلیت دیگر دستگاه های DVR با تکنولوژی Acusene این است که سوژه های متحرک را می تواند شناسایی و ان ها را ردیابی کند و در صورت ورود به مکان های غیر مجاز آلارم فعال شود . همچنین شگفت تر انگیز ر از آن این است که می توان سوژه مورد نظر را سرچ کرد و در تمامی دوربین ها و در تمامی مکان هایی که قرار دارد به همراه ساعت و دقیقه آن را پیدا کند . بدون آنکه نیاز باشد در تمامی فیلم ها خود تک به تک جستوجو کنید .   تکمیل سیستم امنیتی با دوربین های colorVu : همانطور که گفتم دوربین های مدار بسته بدون dvr با تکنولوژی قوی نیاز است ، اما کارشناسان و کاربران می توانند که برای تکمیل سیستم امنیتی نیاز به دوربین های با کیفیت و با قابلیت زوم تصویر ، لنز های پیشرفته با کیفیت و دیافراگم های بزرگ نور و ضد انعکاسی ، دوربین با قابلیت دید در شب و محیط های کم نور می باشد . که دستگاه dvr پیشرفته نیز تصاویر را با کیفیت و ضوح بالا در شبانه روز و در محیط های مختلف با قابلیت زوم و .... ضبط کند .   این صنعت یکی از جدیدترین و بروزترین صنعت های دنیاست ، امنیت ملک شما و افراد مورد تعامل با آن مانند استحکام ساختمانی مهم است . برای  جلوگیری از خطرات جدی سرقت و حتی خدایی نکره دور از جانتان خطرات جانی را با بالابردن امنیت اماکن میتوانید جلوگیری نمایید . بسیاری از صفحات حوادث روزنامه ها ماجرهایی را بازگو مینمایند که اگر در آن محیط یک دوربین مداربسته وجود داشت ، آن حادثه رخ نمیداد .    

کارخانجات ضبط سیستم دوربین مداربسته

کارخانه ها و معادن داخل ایران به دوربین مداربسته و دستگاه ضبط دوربین نیاز دارند . سه دسته تقسیم : آنهایی که کمتر از 100 نفر کارمند و کارگر دارند ، دسته دوم آنهایی که بین 100 الی 1000 نفر  و دسته سوم آنهایی که بالاتر از 1000 نفر . .. کارخانه های بزرگ و حتی معادن داخل ایران یکی ...ادامه مطلب

از ضروری ترین نیاز ها را به دوربین مداربسته دارند . ما در مقاله ای دیگر در مورد امنیت تصاویر دوربین مدار بسته در بستر اینترنت صحبت کردیم که با جستجو در باکس بالای سایت میتوانید آن را بیابید و مطالعه نمایید . حال به انتخاب نوع دوربین و دستگاه مربوط به کنترل دوربین ها برای کارخانه جات میپردازیم . کارخانه ها را به سه دسته تقسیم میکنیم . آنهایی که کمتر از 100 نفر کارمند و کارگر در مجموع دارند ، دسته دوم آنهایی که بین 100 الی 1000 نفر پرسنل دارند و دسته سوم آنهایی که بالاتر از 1000 نفر پرسنل دارند . بسیاری از کارخانه ها در چند شعبه مختلف در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند . میتوان تمامی مراکز مرتبط به یک مجموعه را به هم از طریق شبکه اینترنت متصل نمود تا از یک مرکز تحت کنترل کامل درایند . دسته اول که زیر 100 نفر پرسنل می باشند ، دستگاه های دی وی آر برایشان کافیست چرا که احتمالا بین 4 الی 32 دوربین نیاز دارند . ولی دسته دوم حدود 32 الی 100 عدد و دسته سوم حدود بالای 250 عدد دوربین نیاز است که توسط دستگاه DVR مبتنی بر کامپیوتر یا دستگاه NVR مبتنی بر آی پی نصب گردد . هر چه کارخانه بزرگتری داشته باشید احتمالا سالن های متعدد و انبارهای مختلف دارد که ورود و خروج آنها و تک به تک قفسه های جایگذاری مواد و حتی قسمت اداری کمد های اسناد و مدارک شرکت باید تحت نظارت 24 ساعته باشد .   لذا انواع دوربین ها از جمله گردان ، اسپیددام ، دام ، صنعتی ، مینیاتوری ، دید در شب ، نگهبانی و سایر دوربین های مداربسته که همگی برای کارخانه جات در فضاهای مختلف مورد نیاز است . جهت چینش و تشخیص نوع دوربین به همراه سیستم پردازنده و ضبط کننده کافیست با شماره تلفن ما تماس گرفته تا از خدمات مشاوره در محل بهره مند شوید . خرید بهترین نوع برند دستگاه از لحاظ کیفیت و امکانات و همچنین قدرت پردازنده در ضبط حجمه بالای تصاویر ، حتی برای بسیاری از کارخانه ها میسر نشده است که با مشاوره تخصصی میتوان به تعویض و بهبود سیستم امنیتی و حفاظتی آنان پرداخت . همچنین حافظه هارد های دستگاه ضبط میتواند جوری طراحی شود که تا 4 سال تمامی تصاویر ذخیره مانده و هر زمان که نیاز شد با انتخاب تاریخ بتوان آنها رصد نمود .   لطفا با شماره تلفن راهنما جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه   امنیت ساختمانی ، اجرای نقشه دقیق جهات و تعداد انواع دوربین مدار بسته در کل سالنهای سر بسته و سر باز ، ارتباط برقرار نموده تا کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت به خدمت رسیده و بتوانند در صورت تایید شما عقد قرارداد داشته باشند . این مجموعه یکی از بزرگترین تامین کنندگان صنعت حفاظتی و نظارتی می باشد که شما عزیزان میتوانید با اطمینان خاطر از خرید به صرفه و دریافت خدمات لذت ببرید .