دوربین مدار بسته DVR قابلیت ذوم لنز پیشرفته ضد انعکاسی

قابلیت ذوم ضد انعکاسی دوربین DVR

راهنما 09100049363

در مقالات قبل از دوربین های هوشمند تشخیص چهره توضیح داده ایم اما برای یک سیستم امنیتی تنها دوربین نیست که اهمیت بالایی دارد بلکه دستگاه dvr نیز بخش مهم دیگر سیستم های امنیتی در دربین های مدار بسته می باشند . دوربین های مداربسته بدون دستگاه dvr هیچ معنایی ندارد . اگر امنیت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و یک بار برای همیشه امنیت را در محل کار و زندگیتان می خواهید وارد کنید پس دستگاه dvr های Acusene و دوربین های مدار بسته ColorVu تمام نیاز های شما را برطرف می کند ،  ضبط تصویر دوربین ، نقشه و پلان برای نقاط مختلف را تنها با یک مشاوره ساده از ما بخواهید ..

 

dvr های Ecosense و دوربین های مدار بسته ColorVu :

تکنولوژی  Ecosense بسیار پیچیده تر و عمیق تر از الگوریتم های سظحی دستگاه های قدیمی است این پیچیدگی بی دلیل نیست تکنولوژی Ecosense قابلیت های مهم و با ارزشی دارد که طرفداران زیادی دارد . این تکنولوژی بر اساس نیاز کسانی که از دوربین های مدار بسته استفاده می کردند ایجاد شد . لطفا با تلفن راهنمای سایت ارتباط گرفته و درخواست مشاوره نمایید .

 

DVR ها Acusene با قابلیت های پیشرفته :

از مشکلاتی که دستگاه های dvr قدیمی داشت عدم تشخیص و تفکیک سوژه های مختلف ویدئو بود . اصولا وقتی دوربین های امنیتی را نظارت می کنیم و عوامل مهم مثل حرکت ماشین ها و انسان ها توجه می کنیم و ورود و خروج غیر مجاز آنها نیازمند آلارمی بود که ناظر و نیرو ها را از خطر با خبر کند اما به دلیل عدم تشخیص آلارم ها اشتباه به صدا در می آمد و این ناظران را بسیار کلافه می کرد .

اما DVR های Acusene با تکنولوژی جدید این مساله را برطرف کرده اند . این DVR ها مشخصات ظاری ، وسایل نقلیه را از میان منبعی از سوژه های مختلف تشخیص می دهد و می تواند آلارم های کاذب را به راحتی فیلتر و حذف کند . برای استعلام قیمت انواع دستگاه های فوق به همراه دوربین های گوناگون مداربسته ، کافی است تا با شماره تلفن راهنمای سایت تماس بگیرید .

 

قابلیت دیگر دستگاه های DVR با تکنولوژی Acusene این است که سوژه های متحرک را می تواند شناسایی و ان ها را ردیابی کند و در صورت ورود به مکان های غیر مجاز آلارم فعال شود . همچنین شگفت تر انگیز ر از آن این است که می توان سوژه مورد نظر را سرچ کرد و در تمامی دوربین ها و در تمامی مکان هایی که قرار دارد به همراه ساعت و دقیقه آن را پیدا کند . بدون آنکه نیاز باشد در تمامی فیلم ها خود تک به تک جستوجو کنید .

 

تکمیل سیستم امنیتی با دوربین های colorVu :

همانطور که گفتم دوربین های مدار بسته بدون dvr با تکنولوژی قوی نیاز است ، اما کارشناسان و کاربران می توانند که برای تکمیل سیستم امنیتی نیاز به دوربین های با کیفیت و با قابلیت زوم تصویر ، لنز های پیشرفته با کیفیت و دیافراگم های بزرگ نور و ضد انعکاسی ، دوربین با قابلیت دید در شب و محیط های کم نور می باشد . که دستگاه dvr پیشرفته نیز تصاویر را با کیفیت و ضوح بالا در شبانه روز و در محیط های مختلف با قابلیت زوم و .... ضبط کند .

 

این صنعت یکی از جدیدترین و بروزترین صنعت های دنیاست ، امنیت ملک شما و افراد مورد تعامل با آن مانند استحکام ساختمانی مهم است . برای  جلوگیری از خطرات جدی سرقت و حتی خدایی نکره دور از جانتان خطرات جانی را با بالابردن امنیت اماکن میتوانید جلوگیری نمایید . بسیاری از صفحات حوادث روزنامه ها ماجرهایی را بازگو مینمایند که اگر در آن محیط یک دوربین مداربسته وجود داشت ، آن حادثه رخ نمیداد .