کاربرد پیشرفته دوربین های مدار بسته ترافیک پیشگیری جرائم

کاربرد پیشرفته دوربین مداربسته تهران

راهنما 09100049363

دوربین های مداربسته از نظر نوع سیگنال ، شکل ظاهری و قاب و پوششان به چند دسته تقسیم یم شوند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند که اگر جا و درست انتخاب شود در هزینه ها صرفه جویی می شود و امنیت را به طور کامل برقرار می کند که کاربرهای آن به شرح زیر است . دوربیین ها نه تنها برای امنیت نقش بسیار مهمی دارند بلکه بسیاری از کارها را سرعت بخشیده و آرامش و راحتی را فراهم کرده است ، کاربردهای کنترل ترافیک ، دوربینهای امنیتی حفاظتی ، سیستمهای فروشگاهی ، لنز پیشرفته با قابلیت تنظیم ذوم را نیز از ما بخواهید .

 

افزایش امنیت و سرعت کارهای صنعتی :

ممشاغلی که از نظارت مستقیم و حظور فیزیکی در آن کار خطرناک است مانند کارخانجاتی که انسان از کنترل عملکرد پشت دستگاه معذور است یا کارخانه ها یا آزمایشگاه های مواد شیمیایی ، نیروگاه هسته از دوربین مدار بسته استفاده می شود . در این کاربرد دوربین مدار بسته نه تنها بر روی امنیت جانی موثر است بلکه به کارها سرعت بخشیده تا هر چه راحت تر و با کیفیت بیشتر کارها انجام شود و از آسیب های مالی و جانی جلوگیری کرده است .

مدیریت زمان با کنترل ترافیک :

دوربین هایی در شهر می بینید که برای کنترل ترافیک و عبور و مرور ماشین هاست . این دوربین ها علاوه بر امنیت مردم شهر از دست خلافکاران ، ترافیک ایجاد شده را کنترل می کنند این امر باعث شده تا مردم بهتر از وقتشان استفاده کنند . دوربین های مدار بسته ترافیک تصادف ها و اتفاقات جاده را کنترل می کنند و با کنترل راه سازی و تصادفات از بسیاری مرگ ها جلوگیری می کنند . این دوربین ها گاهی مورد نیاز برای دستگیری مجرمان است .

 

دسترسی به نقاط غیر قابل دسترس در حمل و نقل عمومی :

فکر کنید اگر دوربین نبود درهای قطار ناگهانی بسته میشد و قطار حرکت می کرد چه اتفاقی برای مردم می افتاد . مطمدنا بسیاری لا به لای درهای قطار گیرکرده ، دست یا پایشان می شکست و روزی چند گشته داشت . اما با وجود دوربین ها جلوی درب مترو و اتوبوس ها رفت و امد مسافران چک می شود . این مساله کار را راحت و در امنیت مسافران را به آنچه دسترسی ندارد بسیار تاثیر گذار بوده است .

جلوگیری از ارتکاب جرم در پارکینگ ها :

از زمانی که دوربین ها نصب شد دزدان کمتر به خود جرات دزدی را میدهند . طبق آخرین تحقیقات نشان می دهد که در آمریکا و اروپا تنها با قرار دادن دوربین در پارکینگ ها 51 از جرایم کاهش یافته و همینطور در فرودگاه 23 درصد .

  • کنترل رفتار حیوانات در باغ وحش
  • بیمارستان ها
  • مناطق تاریخی
  • راهرو ها ف پارکینگ خودرو
  • انبار
  • بانک
  • نظارت بر کارمندان
 

مجموعه دیجی کم با کادری مجرب و مدیریتی قدرتمند طی سالها تلاش به توانایی بالایی در هندل کردن پروژه های متعدد در اقسا نقاط ایران رسیده است . این توانایی باعث شده که شما با اطمینان خاطر بتوانید با شماره تلفن راهنما تماس گرفته و بدانید که این مجموعه نیازی به سودهای بیشتر و خاص ندارد و اگر واقعا با کمترین بودجه کار شما راه بیوفتد ، قطعا همان را به شما پیشنهاد میدهد و نه بخاطر طمع سود ، مبالغ غیر منطقی ارائه دهد .