ایجاد امنیت عمومی برقراری آرامش شیوه ها راهبرد های مختلف

راهنما 09100049363

برقراری امنیت فضاهای عمومی یکی از مهمترین نکات جهت کاهش جرم و جنایت در یک جامعه است . بسیاری از تونل ها ، خیابان ها ، چهارراه های شهرها ، جاده ها ، بوستان ها و حتی معابر حساس امنیتی از دوربین های دام امنیتی برخوردار هستند . این دوربین ها بدلیل اتصال به سیستم کلان مانیتورینگ پلیس و سازمان های دیگر مانند شهرداری ها ، به صورت شبانه روزی در حال رصد و بازبینی توسط پرسنل مجرب می باشد .

بسیاری از سازمان های بزرگ در شهر های گوناگون ، شهرداری ها ، دولت ها و مراکز خصوصی برای شهرک های خصوصی و حتی دولتی مانند مسکن مهر ، با شما ما تماس میگیرند و درخواست تامین کالا و خدمات دوربین امنیت عمومی شهری دارند و ما نیز به دلیل خرید این مراکز به تعداد بالا ، تحفیف های بسیار ویژه ای در نظر میگیریم .

انواع دوربین مداربسته برای فضاهای عمومی که مردم حضور دارند

  • مانیتورینگ چرخشی کنترلی ایستگاه های قطار و مترو
  • دوربین های مخصوص ایستگاه اتوبوس و BRT
  • دوربین فرودگاهی با تکنولوژی دیجیتال مبتنی بر شبکه
  • دوربین های پلاک خوان ماشین و خودرو
  • تکنولوژی مداربسته با دوربین شهری و کنترل ترافیک
 

دوربین های تخصصی پلاک خوان خودرو و اتومبیل ، دوربین های هوشمند تشخیص چهره ، کنترل ترافیک شهری و نظارت بر آن ، ایستگاه های راه آهن ، مترو و اتوبوس همه و همه از این نوع دوربین های مدرن و تخصصی بهره میبرند . بسیاری از جرایم به دلیل وجود این دوربین ها اتفاق نمی افتد و حتی در صورت منجر شدن به جرم امکان پیشگیری قبل از وقوع حادثه با سرعت بالا بوجود می آید .

تصویر دوربین مداربسته که توسط مراجع دولتی و نیمه دولتی ذخیره میشود ، امکان طلب حق در مجاری قانونی و دادگاه ها را با خود دارد . برای مثال در سطح شهر اگر دزدی به شما حمله کند و خدای نکرده صدمات جانی یا مالی وارد نماید . در صورتی که در دوربین ذخیره شده باشد شما به استناد آن میتوانید بیگناهی خودتان را اثبات کنید و این مهم باعث میشود که امنیت بسیار بالا رفته و با خیالی آسوده در خیابان و فضاهای عمومی قدم بزنید .

سیستم های مدرن اطلاعاتی نیز در سراسر دنیا از تکنولوژی های بسیار پیشرفته با دوربین مخفی حتی در مراکز عمومی خصوصی مانند کافی شاپ ها ، رستوران ها ، شهربازی ، مراکز خرید و غیره به مراقبت از جان و مال مردم جامعه می پردازند که این مهم در کشور ایران و بسیاری از شهرهای آن صادق است .

 

برای استعلام قیمت و موجودی انواع دوربین امنیت عمومی کافیست با شماره تلفن راهنما تماس گرفته و از مشاورین ارشد ما بخواهید تا برای شما بهترین موارد نسبت به شرایط و بودجه را برایتان شرح دهند . ما در ارائه قیمت ها بسیار دقت مینماییم چرا که میدانیم مبالغ دریافتی از مراکز دولتی جزو بیت المال محسوب شده و حق همه مردم میباشد .