دوربین مداربسته شهری بوستان ها پارک دلایل نصب کاربرد

دوربین مداربسته شهری بوستان پارک خیابان

راهنما 09100049363

می دانستید سطح شهر پوشیده از دوربین های مدار بسته ی امنیتی است ؟ و پلیس همیشه در حال مانیتورینگ مکان های عمومی هستند . این دوربین ها همه و همه توسط پلیس کنترل می شود . دوربین های باصطلاح امنیت عمومی همه جا هستند اکثر افراد در خانه و یا در مغازه ، دفتر کار ، محل کسب و کار ، بیمارستان ها ، سازمان ها و هر مکان عمومی دوربین نصب شده است .

پلیس جهت نظارت بر رفت و آمد و جلوگیری از جرم و جنایات و دادن احساس امنیت دوربین ها ی مدار بسته را در نقاط مختلف از جمله پارک ها ، خیابان ها نصب کرده است . از زمانی که دوربین های امنیت عمومی نصب شد کشور امنیت بیشتری بدست آورد و از میزان جرم و جنایات کاسته شد . حال دلایل نصب دوربین های مدار بسته عمومی را شرح می دهم .

 

ایجاد امنیت و سرعت در اقدام با دوربین نظارتی عمومی :

امنیت عمومی یکی از مهم ترین مسائل یک کشور است . اگر یک کشور امنیت نداشته باشد مردم حاظر نیستند در آن زندگی کنند و نیاز است تمام سطح شهر تحت نظر پلیس بوده و امنیت را ایجاد کند اما اگر قرار باشد در جای جای شهر یک  پلیس نظارت کند هم هزینه های بالایی دارد و بسیار سخت است و از نیرو ها نمی توان به جا و به موقع استفاده کرد که خود این مساله قدرت عکس العمل های به موقع را از بین می برد .

اما دوربین های مدار بسته در نقاط مختلف شهر این مساله را برطرف کرده و امنیت را برقرار نموده . افرادی که رفتار مشکوکی دارند ، جرم و جنایتی انجام می دهند ، آشوبی ایجاد می کنند توسط دوربین های امنیت عمومی در سطح شهر و برخی هم که جلوی درب مغازه ها سو سازمان ها و ادارات قرار داده می شود شناسایی می شوند و این موجب دستگیری سریع تر و مانع از هر اقدامی می شود و امنیت را برای مردم ایجاد می کند .

 

گرفتن حق از طریق دوربین های مدار بسته عمومی :

در بسیاری مواقع در درگیری ها ، تصادفات و بروز بسیاری از مشکلات با بررسی دوربین های مداربسته ای که در سطح شهر قرار داده شده باعث می شود تا مقصر اصلی شناخته و حق کسی ضایع نشود . به این صورت که اگر برای شخصی ایجاد مزاحمت شود یا دزدی و دعوا صورت گیرد مردم می دانند که رفتار مجرم توسط دوربین های پلیس تحت کنترل است و می تواند شکایت خود را از آن طریق پیگیری کنند .

 

جلوگیری از دردسر های بزرگتر :

دوربین های مدار بسته در سطح شهر تنها باعث امنیت شهروندان نیست بلکه دوربین هایی که در اتوبان ها نصب شده با بروز هر گونه تصادف ، اقدام خرابکارانه و جلوگیری از رانندگی و رفتار غیر معمول برخی رانندگان از بروز هر گونه ترافیک جلوگیری می کنند و با ایجاد ترافیک پلیس سریعا توسط دوربین ها محل را پیدا می کند و خود را به محل بروز حادثه می رساند و در صورت لزوم آمبولانس و آتش نشانی را خبر می کند .

   

براي اكنون مطلبي يافت نشد