دوربین مداربسته بیسیم دیجیتال انتقال تصاویر بیش از یکصد متر

دوربین مدار بسته بیسیم انتقال تصویر

راهنما 09100049363

دوربین ای مدار بسته بی سیم آنالوگ را توضیح دادریم که چه کاربرد ها و معایبی دارد . که از جمله محدودیت هایی که دوربین مداربسته بی سیم آنالوگ داشت ارتباط یک طرفه یعنی فقط انتقال اطلاعات از دوربین به گیرنده بود و امکان انتقال سیگنال از گیرنده به دوربین های مداربسته برای کنترل بیشتر نبود . کارشناسان ما به صورت تلفنی آماده برقراری ارتباط با شما دوستان هستند .

 همینطور دوربین های مدار بسته بیسیم آنالوگ تنها در فضاهای خاص و محدودی قابل استفاده استفاده است که اگر بجا استفاده شود از هزینه های اضافی می کاهد و اما دوربین مداربسته بی سیم دیجیتال که بهترین روش و به صرفه ترین نوع دوربین برای محیط های بزرگ ، خانه ها و ادارات ، برای کارخانه ها ، شرایط خاص و ضروری پلیس و ... می باشد .. از این رو اطلاعاتی به شما خواهم  داد تا در انتخاب صحیح دوربین موفق باشید .

 

شناخت کامل به همراه مزیت های دوربین مداربسته بی سیم دیجیتال :

از این رو دوربین های مداربسته بی سیم دیجیتال یکی از به صرفه ترین ، با کیفیت ترین و پرکاربردترین نوع برای کارگذاری دوربین های مداربسته است .دوربین های مداربسته بی سیم دیجیتال بر خلاف دوربین های مداربسته بی سیم آنالوگ حساسیت خیلی کمی نسبت به نویز و شرایط محیطی دارند و برای امکان کنترل بیشتری به محیط از راه دور را می دهد و قابل اطمینان تر برای شرایط خاص و نیاز به امنیت بیشتر دارد می باشد این نوع دوربین علاوه بر انتقال اطلاعات از دوربین به گیرنده ، امکان کنترل ، مانند زوم کردن و چرخاندن زاویه دید ، از گیرنده را دارا است .

 

اگر می خواهید مکان مورد نظر را در هر جایی که هستید ، خانه ، خیابان ، تاکسی و .... تحت کنترل داشته باشید دوربین های بی سیم دیجیتال این امکان را برایتان فراهم می کند . در واقع این مدل امکان دریافت اطلاعات یک دوربین از چند دستگاه گیرنده را دارد و از همه مهم تر موانع بین دوربین مدار بسته دیجیتال و دستگاه گیرنده تاثیری نمی گذارد و تصاویر را با سرعت بالا و کیفیت بالای صدا و تصویر با برد 137 متر انتقال می دهد . تکنولوژی ای که در دوربین های مدار بسته دیجیتال به کار برده شده امکان انتقال حجم بالایی از اطلاعات را با سرعت بالا فراهم نموده .

 

کاربرد دوربین های مدار بسته بی سیم دیجیتال :

کاربرد این نوع دوربین به دلیل قابلیت های بالایش بسیار زیاد است . این مدل طرفدار زیادی دارد و امنیت را در جامعه و محیط های مختلف افزایش داده ،همینطور از جرایم کاسته و سوء تفاهم ها را برطرف و در کارها سرعت بخشیده است و امنیت و آرامش را برای اشخاص مختلف در زمینه های مختلف شغلی فراهم کرده است .

 

دوربین مداربسته بی سیم دیجیتال برای چه موقعیت هایی به کار می رود :

  • برای مستاجران چه خانه و چه شرکت و چه ماموران پلیسی که در مکان های مشکوک دوربین نصب می کنند و یکجا ثابت نیستند در صورت نقل و انتقال می توانند آن را جابه جا و به راحتی نصب کنند.
  • برای نظارت در مجتمع ها ، خوابگاه ها برای کنترل حیاط و کسانی که می خواهند بر ساختمان ها مجاور نظارت داشته باشند می توان دوربین را در ساختمان جانبی کارگذاشت و از ساختمان دیگری تصویر و صدا را دریافت و آن را کنترل کرد .
  • کارخانه هایی که امکان دسترسی سخت ، یا نقاطی که حظور فیزیکی که برای انسان خطرناک است مانند کارخانه های شیمیایی یا نیروگاه ها ، نقاط خارج از دسترس ، ارتفاع و ... مورد استفاده قرار می گیرد .
 

برای استعلام قیمت منتظر تماس شما دوست عزیز هستیم . برخورد با مهربانی و خوشرویی توسط کارشناسان تلفنی این مجموعه شما را حیرت زده خواهد نمود . برای اعزام کارشناس خبره به سراسر ایران جهت براورد و بازدید حضوری ، میتوانید آدرستان را به صورت تلفنی به پاسخگویان تلفنی این مجموعه بدهید و نهایتا ظرف چند ساعت در تهران و حومه ، همچنین ظرف 24 ساعت در شهرستان به خدمت شما شرف یاب خواهند شد .