برای کارخانه از چه دستگاه ضبط دوربین مداربسته استفاده کنیم ؟

کارخانجات ضبط سیستم دوربین مداربسته

راهنما 09100049363

کارخانه های بزرگ و حتی معادن داخل ایران یکی از ضروری ترین نیاز ها را به دوربین مداربسته دارند . ما در مقاله ای دیگر در مورد امنیت تصاویر دوربین مدار بسته در بستر اینترنت صحبت کردیم که با جستجو در باکس بالای سایت میتوانید آن را بیابید و مطالعه نمایید . حال به انتخاب نوع دوربین و دستگاه مربوط به کنترل دوربین ها برای کارخانه جات میپردازیم .

کارخانه ها را به سه دسته تقسیم میکنیم . آنهایی که کمتر از 100 نفر کارمند و کارگر در مجموع دارند ، دسته دوم آنهایی که بین 100 الی 1000 نفر پرسنل دارند و دسته سوم آنهایی که بالاتر از 1000 نفر پرسنل دارند . بسیاری از کارخانه ها در چند شعبه مختلف در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند . میتوان تمامی مراکز مرتبط به یک مجموعه را به هم از طریق شبکه اینترنت متصل نمود تا از یک مرکز تحت کنترل کامل درایند .

دسته اول که زیر 100 نفر پرسنل می باشند ، دستگاه های دی وی آر برایشان کافیست چرا که احتمالا بین 4 الی 32 دوربین نیاز دارند . ولی دسته دوم حدود 32 الی 100 عدد و دسته سوم حدود بالای 250 عدد دوربین نیاز است که توسط دستگاه DVR مبتنی بر کامپیوتر یا دستگاه NVR مبتنی بر آی پی نصب گردد . هر چه کارخانه بزرگتری داشته باشید احتمالا سالن های متعدد و انبارهای مختلف دارد که ورود و خروج آنها و تک به تک قفسه های جایگذاری مواد و حتی قسمت اداری کمد های اسناد و مدارک شرکت باید تحت نظارت 24 ساعته باشد .

 

لذا انواع دوربین ها از جمله گردان ، اسپیددام ، دام ، صنعتی ، مینیاتوری ، دید در شب ، نگهبانی و سایر دوربین های مداربسته که همگی برای کارخانه جات در فضاهای مختلف مورد نیاز است . جهت چینش و تشخیص نوع دوربین به همراه سیستم پردازنده و ضبط کننده کافیست با شماره تلفن ما تماس گرفته تا از خدمات مشاوره در محل بهره مند شوید .

خرید بهترین نوع برند دستگاه از لحاظ کیفیت و امکانات و همچنین قدرت پردازنده در ضبط حجمه بالای تصاویر ، حتی برای بسیاری از کارخانه ها میسر نشده است که با مشاوره تخصصی میتوان به تعویض و بهبود سیستم امنیتی و حفاظتی آنان پرداخت . همچنین حافظه هارد های دستگاه ضبط میتواند جوری طراحی شود که تا 4 سال تمامی تصاویر ذخیره مانده و هر زمان که نیاز شد با انتخاب تاریخ بتوان آنها رصد نمود .

 

لطفا با شماره تلفن راهنما جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه   امنیت ساختمانی ، اجرای نقشه دقیق جهات و تعداد انواع دوربین مدار بسته در کل سالنهای سر بسته و سر باز ، ارتباط برقرار نموده تا کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت به خدمت رسیده و بتوانند در صورت تایید شما عقد قرارداد داشته باشند . این مجموعه یکی از بزرگترین تامین کنندگان صنعت حفاظتی و نظارتی می باشد که شما عزیزان میتوانید با اطمینان خاطر از خرید به صرفه و دریافت خدمات لذت ببرید .