جدیدترین راهنمای نصب دوربین مدار بسته واحدهای تجاری

دوربین مداربسته فروشگاهی ضبط اینترنتی

راهنما 09100049363

پیش از آنکه دوربین ها به بازار نیامده بود در بسیاری از بازار ها و مراکز تجاری سرقت زیادی صورت میگرفت و این عامل باعث ناامنی مالی و جانی کاسبان و تاجرا از دزدارن حرفه ای بود . حتی برای دزدی اگر شاهدی نداشتید نمی توانستید در دادگاه موفق شوید و حق خود را بگیرید اما با آمدن دوربین های مدار بسته در مراکز تجاری یک امر ضروری شد که این مساله باعث جرائم دزدی در مراکز تجاری و مغازه ها شده است .

از این رو دوربین های مدار بسته در واحد تجاری جهت کنترل ورود و خروج افراد ، کنترل محصولات و تسلط بر جایگاه آنها ، مانع از سرقت و خروج وسایل از انبار و دستبرد به دخل در واحد تجاری به کار برده می شود که نیازمند نصب در مکانی صحیح است که تسلط کافی را برای شما فراهم آورد . برای دریافت استعلام قیمت و درخواست پیش فاکتور میتوانید با مشاوران تلفنی ما ارتباط برقرار نمائید .

 

برندهای مناسب برای واحد تجاری کدام اند ؟

برند دوربین مداربسته دوربین های واحدهای تجاری بر اساس جایگاه ، ارتفاع ، نیاز و بودجه مشتری تعریف می شود . مدل و برند دوربین مدار بسته در واحدهای تجاری هر کسی متفاوت می باشد که نیازمند تشخیص یک متخصص در این زمینه است تا متناسب با نیاز و جایگاه بهترین دوربین با کمترین هزینه انتخاب شود . برندهای دوربین های مدار بسته در واحدهای تجاری که کیفیت عالی با قیمت مناسب است و پرکاربردتر هستند .

طرفدارهای زیادی دارند شامل tesco ، rester ، noname است و برندی که قیمت آن بیشتر بوده و کیفیت بیشتر Doha می باشد . هر کدام از این دوربین ها از نظر سیگنال به سه دسته تقسیم می شود که از نظر کیفیت به ترتیب : ip ، AHD ، ANALOG است . لطفا از کارشناسان تلفنی ما بخواهید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند و قطعا پشتیبانی تلفنی ما حامی کلیه فرایند های کاری شما از طراحی تا اجرا خواهد بود .

 

چه نوع سیستم مدار بسته در واحد تجاری انتخاب کنیم ؟

دوربین های مدار بسته AHD که پرطرفدا ترین در واحدهای تجاری هستند اما به دلیل اینکه در واحد های تجاری دوربین روی صندوق ، قفسه ها ، جلوی درب ، رو به روی فروشنده ، بیرون واحد تجاری ، انبار استفاده می شود که در واحدهای تجاری نیاز کارفرما را برطرف نمی کند . پیشنهاد می کنم اگر به دوربین های تشخیص چهره نیاز دارید و به جزئیات اهمیت می دهید حتما از دوربین های شبکه برای واحد تجاریتان استفاده کنید .

 

دوربین های مداربسته در واحد تجاری را باید کجا نصب کرد ؟

محل نصب دوربین های مداربسته در واحد های تجاری یکی از مهم ترین مسائل در نصب دوربین است . عدم نصب مکان صحیح دوربین موجب عدم رفع نیاز شما خواهد شد و کافی است یک دوربین به اشتباه نصب شود دیگر تمام هزینه های شما به هدر می رود . از این رو رایج ترین مکان های نصب دوربین در احد های تجاری را در زیر آورده ام که این مکان ها در واحدهای مختلف می تواند متفاوت باشد .

  • رو به روی مشتریان
  • ورودی واحد تجاری
  • روبه روی فروشنده
  • محوطه بیرونی واحد تجاری
  • انبار یا قفسه ها
  • صندوق فروشگاه

مجموعه دیجی کم درخدمت شما عزیزان در جهت برقرار امنیت و حفاظت از اماکن و اموال و حتی اطلاعات شما دوستان ، قدم به مهیا ساختن کلیه فرایندها در این زمینه برمیدارد . شما نیز به صورت تلفنی میتوانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و در صورت نیاز درخواست کارشناس کنید تا حضوری برای تعیین تکنولوژی و انتخاب محصولات مورد نیاز شما در حد بودجه تعریفی ، خدمتتان برسیم .