دوربین مداربسته خانگی باید بدانید سوالهای مفید و قوانین

سوال قوانین دوربین مداربسته خانگی

راهنما 09100049363

بسیاری از افراد به خصوص کسانی که مشاغل خاص دارند ، یا در شهر های مرزی هستند بیشتر از دوربین های مدار بسته خانگی می کنند . دوربین مدار بسته خانگی برای امنیت بیشتر و کنترل بر خانه در زمان هایی که در خانه نیستید می باشد . تعدادی از مشتریان پس از آنکه منزل آنها مورد سرقت قرار گرفت تصمیم به استفاده از دوربین مدار بسته خانگی گرفتند و پیش از آن به اهمیت استفاده دوربین های مدار بسته پی نبرده اند . روز به روز نصب دوربین های مداربسته در میان عموم رواج پیدا کرده و امنیت بیشتری را برای خود و خانواده شان فراهم می کنند .

سوالات متداول در مورد دوربین های مدار بسته خانگی :

سوالات متدالی که در خصوص دوربین های مداربسته خانگی وجود دارد این سوالات به شرح زیر است : خصوصیاتی که دوربین مداربسته خانگی باید داشته باشد چیست و چه نوع دوربینی برای خانه نیاز است ؟ دوربین های مداربسته خانگی را در چه مکان هایی نصب کنیم ؟ برندهامناسب برای این کار کدامند ؟

 

مکان های جایگزاری دوربین های مداربسته خانگی :

  • • درب ورودی ساختمان
  • • حیاط
  • • پارکینگ
  • • پشت بام
  • • انباری
  • • محوطه بیرونی ساختمان
 

نصب دوربین مداربسته در ورودی درب ساختمان :

جایگزاری دوربین مداربسته در درب ورودی ساختمان از مهم ترین دوربین هایی است که در ساختمان باید نصب شود که دوربین آن باید از کیفیت تصویر بالا و قابلیت تشخیص چهره و زوم کردن را داشته باشد تا بتوانید علاوه بر کنترل عبور مرور افراد آنها را به خوبی شناسایی کنید . برای استعلام تجهیزات مورد نیاز مجتمعتان میتوانید به سادگی از مشاورین ما بخواهید تا به شما راهنمایی های لازم را بدهند .

بخش مهم دیگر ساختمان پارکینگ ها هستند . اگر سارق قصد سرقت از خانه شما را نداشته باشد حتما یا ماشینتان را سرقت می کند یا وسایل داخل آن را . پارکینگ نیز از حساسیت خاصی برخوردار است طوری که باید تمام محیط پارکینگ را در زوایای مختلف پوشش دهد طوری که هیچ چیزی از دید خارج نباشد . برای اطلاعات از این محصولات کافیست با ما تماس بگیرید .

 

نصب دوربین درحیاط :

اگر دیوار های کوتاه دارید یا تجهیزات گرانقیمت در حیاط دارید نیاز به نصب حداقل یک دوربین خواهید داشت که آن هم بر اساس نیاز مشخص می شود .

نصب دوربین  در پشت بام :

در پشت بام معمولا کولر و تهویه هوا قرار دارد و همینطور امکان ورود از ساختمان های بقل به داخل ساختمان وجود دارد که برای امنیت بیشتر حداقل به یک دوربین که کل فضای پشت بام را پوشش دهد نیاز دارید .

نصب دوربین در انباری :

اگر انباری در پارکینگ باشد و انباری حساسیت زیادی نداشته باشد دوربین پارکینگ آن را پوشش می دهد ولی در صورتی که انباری ها نیاز به امنیت بیشتری نیاز دارند به نصب دوربین مجزا برای آن نیاز است .

 

نصب دوربین حفاظتی درمحوطه بیرونی ساختمان :

نصب دوربین در محوطه بیرونی با توجه به محل زندگی و میزان امنیت منطقه یا اینکه شما ماشینتان را در بیرون از خانه پارک می کنید یا داخل پارکینگ تعیین می شود . که در صورت پارک کردن خودرو در بیرون از خانه و امنیت ضعیف از دو دوربین روبه روی هم در محوطه بیرونی ساختمان استفاده کنید .

نصب دوربین حفاظتی مناسب داخل خانه :

نصب دوربین در داخل منزل با توجه به نیاز مشتری و طراحی خانه تعیین می شود که نیازمند بازدید از مکان است .

نکته مهم درباره ی دوربین های مداربسته مخفی :

توجه کنید جایگزاری دوربین  مخفی در خانه منع قانونی دارد و برای نصب آن به مجوز نیاز دارید و این مجوز تنها به کسانی داده می شود که دارای شرایط خاص و مشکلات امنیتی دارند صادر می شود . نصب و استفاده دوربین بدون جواز مجازات سنگینی در بر دارد . شما در هرکجای ایران که هستید از مشاوره رایگان تلفنی ما میتوانید بهره مند شوید و از تیم کارشناسی حضوری ما بخواهید تا برای تخمین و اجرای نقشه و همینطور ارائه پیش فاکتور ، به محل شما مراجعه نمایند .