دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ ، توصیه و کاربرد

بیسیم آنالوگ کاربرد دوربین مداربسته

راهنما 09100049363

دوربین های مدار بسته از دو طریق انتقال انجام می دهند یا از طریق سیم یا بدون سیم توسط وایرس . دوربین های وایرلسی که بدون سیم هستند به دلیل اینکه از طریق سیم جریان برقرار نمی شود در پشت آنها باتری ای وجود دارد که به طور دوره ای شارژ می شود .

از آنجا که سیم و سیم کشی هزینه های زیادی دارد ولی وایرلس نیاز به کابل کشی نداشته ، امکان نصب دوربین در هر جایی که با کابل هم امکان پذبر نبوده ساده می شود و هزینه های کم تری در بر دارد . دوربین های مداربسته وایرلسی با اینکه خیلی خوب به نظر می رسد اما باید بگویم وایرلس همیشه و همه جا با صرفه و بهتر نیست .

 

انواع دوربین مدار بسته بی سیم یا وایرلس :

دوربین های مدار بسته وایرلسی به دو دسته تقسیم می شوند : • دوربین های مداربسته آنالوگ • دوربین های مدار بسته دیجیتال

در اینجا می خواهم کاربرد دوربین های مداربسته آنالوگ را به همراه مزایا و معایب آن برایتان بگویم .

 

شناخت کامل دوربین های بی سیم آنالوگ :

در دوربین های بی سیم یا وایرلس انتقال صدا و تصویر از طریق امواج و فرکانس های رادیویی انجام می شود . که فقط تا محدوده 91 متری را پوشش می دهد که با وجود در یا دیوار و یا هر وسیله ای محدوده انتقال کاهش می یابد . لذا جهت سفارش و یا مشاوره انتخاب محصول به سادگی از تلفن راهنما استفاده نمایید تا متخصصین این رشته که سالها تجربه در اقسا نقاط ایران برای اجرای این سیستم ها داشته اند ، شما را راهنمایی کنند .

تلفن های بی سیم خانگی ، دسته کنسول بازی ؛ روتر های خانگی و همینطور بیشتر دوربین های مدار بسته بی سیم آنالوگ همه در فرکانس 2.4 GHZ فعالیت می کنند که امکان تداخل امواج و ایجاد تصویر برفکی و قطع و وصل صدا وجود دارد . اما دوربین های مدار بسته آنالوگ در فرکانس های 900 MHZ و 5.8 GHT نیز وجود دارد که اگر دوربین های آنالوگ در فرکانس 900 MHZ باشند دیگر آن لوازم با مودم اینترنت تداخل پیدا نخواهد کرد و تصویر واضح تری را ارائه می دهد که مناسب تر است .

 

کاربرد دوربین های مداربسته بیسیم آنالوگ :

اما این مساله بسیار مهم است که شما دوربین را برای چه کاری و در چه شرایطی می خواهید کار بگذارید . دوربین های آنالوگ وایرلسی در مغازه های کوچک تر مناسب تر هستند یا منطقه هایی که کمتر در معرض پارازیت هستند می توانند از این مدل استفاده کنند . لطفا جهت استعلام مدلهای دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ و حتی دیجیتال به همراه قیمت ، میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید .

نکته دیگر و مهم در دوربین های آنالوگ بیسیم عدم ارسال سیگنال از دستگاه گیرنده به دوربین مدار بسته می باشد . که این مساله مشکلاتی نظیر عدم فوکوس و تغییر زاویه دید وجود دارد . از این رو شرکت هایی که برای کنترل نیاز به زوم کردن و امنیت بیشتری دارند مناسب نیست . در واقع دوربین های بی سیم وایرلسی برای راهرو ها ، جلوی درب جهت اطلاع از رفت و آمد ، اتوبوس ها برای اطلاع از باز و بسته شدن در اتوبوس ، رستوران ها و کافه ، مکان هایی کوچک که در فواصل زیاد قرار نگیرد و انتقال به گیرنده انجام شود و از این قبیل مورد استفاده است .

 

توصیه های مهم درباره ی دوربین های مداربسته بی سیم آنالوگ

کارگذاشتن دوربین مداربسته آنالوگ در مناطقی که در مرکز شهرقرار دارند و پارازیت زیاد است یا محیط هایی که دستگاه ماکروویو ، تلفن های بی سیم و کنسول های بازی جود دارد یک اشتباه است . ادارات و شرکت هایی که معمولا ماکروویو دارند یا از تلفن های بی سیم استفاده می کنند و همینطور دیوار و کامپیوتر های مختلف بر سر راه است از این مدل دوربین مدار بسته استفاده نکنند .

 

دیگر دستگاه ها به راحتی قدرت سیگنال دوربین های مداربسته بدون سیم را می گیرند و این نوع دوربین ها نمایشگری برای نشان دادن قدرت سیگنال ندارند ( مانند نشانگر آنتن دهی در تلفن همراه ) و اگر دوربین با مشکل مواجه شود مشکل آن را به راحتی متوجه نخواهید شد . برای سفارش کافیست با شماره تلفن راهنمای سایت تماس بگیرید .